Volgers

Pagina's

zaterdag 6 november 2021

Kerstpopupkaart



Vorige week hebben we op onze wekelijkse dinsdagknutselmiddag deze kaart gemaakt.
Sommige noemen het een diamandkaart en andere een boxkaart....en ik noem het een popupkaart!
Ik heb het patroon gebruikt van Susan van Poppel.




Ik had er al eerder een gemaakt, en heb er nu een kerstkaart van gemaakt.




Het design papier is een oud blokje van CraftEmotions, Purple holidays.
Het cardstock is van papicolor, wit nr 930.
Het 3d plaatje komt van een heeeeel oud vel van Wekabo, maar de kleuren paste perfect bij het designpapier.


Heel fijn weekend allemaal,




 

1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart. Ben meteen gaan kijken voor het patroon om hem ook te maken.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!