Volgers

Pagina's

vrijdag 12 november 2021

Sending hugs



In januari dit jaar zag ik bij Janette kaarten op Fb een hele leuke kaart voorbij komen. 
Maar ja, steeds geen tijd om hem eens te maken.
Maar afgelopen knutsel-middag, hebben Sandra en ik strookjes geplakt en de kaart op onze manier nagemaakt.




       Janette heeft bij haar kaart ook weer van YouTube en wel bij Therese Calvird (Lost in paper)
T is wel even een werkje om de strookjes uit te snijden, maar met behulp van een mal was het zo gepiept. Opplakken was wat meer werk......
Zo heb je snel een gave mannenkaart!!




Gisteravond heb ik deze kaarten ook nog even gemaakt. Dit keer geen rondjes, maar een 6-hoekje.


Fijne avond,


 

1 opmerking:

  1. Heel leuk idee met al die strookjes papier ! Mooie kaartjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!