Volgers

Pagina's

woensdag 3 november 2021

Kerst lantaarn.



Vorige week heb ik deze lantaarn gemaakt. 
N.a.v. een voorbeeld van Annette Green op YouTube.
Ik heb wel niet die mooie slimline mal die zij gebruikt heeft, maar ik heb een een kleinere van Creatieve Expressions gebruikt.
De maten heb ik zelf aangepast.








Voor de kerststerren heb ik de Florals 12 van ECD gebruikt.
Op kleur gebracht met distress inkt, Festive berry en Vintage photo.
De bladeren zijn gekleurd met Peeled paint en Rustic wilderniss.
De gouden en zilveren bladeren zijn gesneden met de Lacy leaves van ECD.
De slimline achtergrond is de Striplet Regal van sue Wilson bij Creayieve Expressions.


Fijne avond,

 

1 opmerking:

  1. Wat een gewelig mooie lantaarn Ditta.
    Ik vind deze slimline mal anders ook super hoor!!
    Mooi papier en supermooie bloemen heb je erop verwerkt!
    Enne.... bedankt voor je prachtige verjaardagskaart die gister in de bus viel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!