Volgers

Pagina's

donderdag 4 april 2024

Sending kisses


Eindelijk kan ik dit project laten zien.
Het is een workshop van Anita Izendoorn, de z.g.n. WSVP of WorkShop Vloppen Post.
Eens in de zoveel tijd maakt Anita een schitterende kaart, project of ook eens een kalender.
En daar kan je je op inschrijven en krijg je alles uitgestanst in een envelop thuis gestuurd.
Je maakt de kaart dan lekker op je eigen tempo. 




Nu hebben Sandra en ik het op onze dinsdagknutselmiddag gedaan. 
We hebben er zeker wel 5 middagen over gedaan. Het is best veel werk....










Afgelopen week hebben we op eigen kracht thuis, alles verder in elkaar gezet. 
Het is weer een super leuke kaart en we zijn allebei trots op het resultaat!

Fijne avond allemaal,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!