Volgers

Pagina's

maandag 1 april 2024

Good friends are like stars!


Vandaag heb ik de dag door gebracht met knutselen, deze kaart gemaakt!
Zag het patroon onlangs op een fb pagina, patroon bewerkt door Silvia Sharp.






Had nog een leuk blokje papier liggen, en ben daarmee aan de slag gegaan.




De bloemen zijn gesneden met de kleinste 3 mallen van Wild flowers 1 van ECD.
Met Versa Color wat kleur aangebracht, ik heb nr 60 Celadonen nr 61 Olive gebruikt.
De bloemen even op een vochtig doekje gelegd en dan in vorm "gefrommeld".
De tekst komt uit een hele oude serie tekststempels van Fiscars, Friends Forever Quotes.

Fijne avond allemaal,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!