Volgers

Pagina's

vrijdag 19 april 2024

Get wel soon



Vorige week heb ik op de Art Specially die doos Inktense potloden van Derwent gekocht.
En gistermiddag ben ik begonnen met een afdrukje inkleuren, vandaag even afgemaakt en er een kaart mee gemaakt.
Ik kleur eigenlijk altijd met copic markers, nou dit is echt wel iets anders!




Het is nog niet helemaal naar m'n zin, maar het begin is er. 

 


Dus oefenen, oefenen en nog meer oefenen.
Zo ben ik toch ook met de copic's begonnen!
Het zijn wel heerlijke potloden om mee te werken, zo veel kleur komt er te voorschijn als je met nat er over gaat.
Dus.....helaas weer een verslaving er bij...


Het afdrukje is van Mo Manning, Beary Sick F(-email)
Het design papier is van DLS Design, Purple.
Cardstock van Papicolor, aubergine nr 913.


Fijn weekend allemaal,





3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Ditta.
    Leuk afdrukje.
    Het is best wel oefenen met kleuren.
    Tenminste voor mij ook.
    De ene keer lukt het beter als de andere keer.
    Heel veel succes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het juist papier gebruiken om op te stempelen en kleuren, dat is mijn ervaring.
    Oh ja èn ook nog een gladde ondergrond, waar je op kleurt, want anders zie je alles.
    Haha, het is inderdaad oefenen oefenen.
    Maar, petje af, want ik vind dat je deze leukerd al heel mooi gekleurd hebt.
    Lief kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een leuke kaart. Bedankt voor je deelname aan onze challege op het Blog "Kleuren met potloden".
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!