Volgers

Pagina's

dinsdag 16 april 2024

Happy mail van Pierre....



April is alweer voor de helft voorbij, en staan de nieuwe reminders weer op de Cheerful Sketches Challenge Blog.

 Dit weekend was ik niet thuis, we waren met 3 vriendinnen op de Art Specially, dè stempel beurs van het jaar!!
Heerlijk rond geneusd en gekeken, gekocht en uitgeprobeerd.
Natuurlijk leuke dingen gekocht, stempels en nog meer.
Ik heb voor mezelf een prachtige doos Derwent Inktense potloden gekocht.
Daar lang over getwijfeld, maar nu was hij met een prachtige korting te koop, dus.....




Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van Dr Digi's House of Stamps.
Dr Digi is een van de sponsors deze maand.




Pierre is met copic markers ingekleurd.
Het designpapier is van Studio Light Bv Vintage Line.
Een ouder blokje, nu goed bij deze kaart passend.


Fijne avond allemaal,



 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ditta.
    Jij kunt zo mooi inkleuren met coppics.
    Succes met kleuren mer de nieuwe potloden.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gekleurd.
    Ik vind het verloop van kleuren heel mooi gelukt
    Ik denk dat je nu voorlopig wel met je nieuwe potloden gaat kleuren hè, mooi kado kocht je voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!