Volgers

Pagina's

zondag 28 april 2024

Pocket kaart


Vorige week zag ik een workshopje van Syliva Sharp voorbij komen op de fb-pagina van de Malle Kaarten Maken Groep.




Dus ben ik daar ook maar eens mee aan de slag gegaan.




Ik heb er natuurlijk m'n eigen draai aan gegeven, dus met een lekkere grote bloem erop.




Op het kaartje heb ik een leuke tekst gestempeld.

De bloem is gesneden met Wild Flower 4 van ECD.
Het cardstock is fluweelkarton van CraftEmotions.
En het designpapier is van First Edition, Daydream.
De bloemen zijn gekleurd met Versa Color, nr 61 Olive en nr 184 Misty Mauve.
De tekst is van Fiskars, Friends Forever Quotes.


Fijne zondag allemaal,




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model!!
    Ben ik dol op dank je wel voor het delen.
    Hele mooie kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ditta! Heel leuk model. Vind je kleurenkeuze een hele chique uitstraling geven aan de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!