Volgers

Pagina's

dinsdag 1 maart 2022

Ted



En toen was de tweede maand van 2022 alweer voorbij, en dat betekend dat op de Cheerful Sketches Challenge blog de uitdaging van maart weer van start gegaan is.
En hier is mijn bijdrage:




Ik heb een digi van Dr Digi's House of Stamps gebruikt, Toolshed Ted.
Dr Digi is deze maart weer een van de sponsors.




Ted is ingekleurd met copic markers.



Dit is de sketch die we voor maart gebruiken.
 Doe gezellig mee en maak kans op een van de mooie prijzen die de sponsors deze keer weer ter beschikking gesteld hebben!



Fijne avond,





1 opmerking:

  1. Wat een gave kaart Ditta.
    Mooi papier en wat heb je digi supermooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!