Volgers

Pagina's

zondag 13 maart 2022

Sending best whishes your way



Vandaag heb ik een kaart gemaakt n.a.v. een voorbeeld van Ilze Hoekstra op YouTube.
Ze liet in dat filmpje een schitterende kaart zien, gekleurd met de nieuwe kleur Distress inkt, Saltwater Taffy, en hele mooie mallen van Studio Light.
Nu heb ik wel de inkt, niet de mallen....
Dus heb ik zelf een en ander met de hand gesneden.




Ik heb Distress Oxide inkt gebruikt om de kaart en de bloemen te kleuren.
Ik wilde druppeltjes op de kaart aanbrengen, en dat kan alleen met oxide inkt.
De bloemen zijn van ECD, Florals 13 en de blaadjes Florals 8.
De tekst is van My Favorite Things, Give my butterflies.


Fijne zondag,



1 opmerking:

  1. Ik had de live ook gekeken vrijdagavond.
    Je kaart is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!