Volgers

Pagina's

dinsdag 22 maart 2022

Hoera!



Oeps....vergeten om deze kaart te posten, staat als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Voor deze kaart heb ik een digi mogen gebruiken van The Paper Shelter, En deze heet Happy Birthday to me!...
The Paper Shelter is een van de sponsors deze maand.




Ik heb dit leuke beertje ingekleurd met copic markers en kleur potloden.

Doe gezellig mee met de uitdaging van deze maand, je hebt nog 6 dagen de tijd!


Fijne avond allemaal,






 

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Wat een mooie kaart en een super lief plaatje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met schattige digi en mooi design papier in vrolijke, zachte kleuren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!