Volgers

Pagina's

zondag 20 maart 2022

New Horizons variegeted panels card



Vandaag zag ik bij JanB op youtube een hele leuke kaart voorbij komen.
Zij noemt hem een New Horizons Variegated Panels card.
T is even een klusje om al die panels te snijden, maar dan heb je ook wat!
In haar filmpje legt ze heel goed uit hoe deze kaart te maken.




Dus ben ik in m'n voorraad plaatjes gedoken. 
Niet zo gemakkelijk om een leuk, passend plaatje te vinden.
Maar Matti had een mooie plaat, wel een oudere, maar dat geeft niks.


Fijne avond allemaal,






 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb het filmpje ook gezien ,maar ik kan aan de maten niet goed aan uit ,aan de strips welke maten gebruikt zij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuk idee zo. Je uitwerking is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en een super mooi resultaat. Echt een geweldige kaart. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!