Volgers

Pagina's

donderdag 3 maart 2022

Sandwich box



Van de week zag ik een heel leuk doosje voorbij komen op internet.
Een sandwich box.....
Dus ben ik opzoek gegaan naar een patroontje (is wel in het frans) om hem zelf te maken. 
Gisteravond heb ik het in elkaar gezet, was heel leuk om te doen!




Ik heb wel wat veranderd aan het patroon, de achterklep heeft randen van 1 cm gekregen, anders bleef de inhoud niet in het doosje zitten.




De bloemen zijn gesneden met de florals 9 en de blaadjes met florals 8, beide van ECD.
Het cardstock is van papicolor, wit nr 930.
En het designpapier is uit een blokje van Craft Sensations, Enjoy Nature.
En die lekkere paaseitjes komen van de Hema.


Fijne avond,


 

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!