Volgers

Pagina's

zondag 10 januari 2021

Vintage kaart, With Love



Vandaag heb ik deze vintage kaart gemaakt.



De kaart die ik vorige week gemaakt had ( zie de post van 6 januari) smaakte naar meer!




Ik heb hier voor de ticketmal StencilSL250 voor gebruikt.
Dat is zo'n mooie mal, zonde om hem in de kast te laten liggen! 
Verder een oude mal van Noor Design, die heb ik al zoveel keer gebruikt dat hij al een heel eind versleten is....
De bloemen zijn geponst met een  Floral punch van Nellie Snelle.
Het cardstock is van papicolor, wir nr 930 en blauw nr 955.
Het plaatje is van Gerda's hobbyshop.





2 opmerkingen:

  1. Een schitterende vintagekaart heb je gemaakt Ditta
    zo een mooie stans ervoor gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!