Volgers

Pagina's

woensdag 27 januari 2021

Het maakt niet uit......



Deze kaart heb ik gistermiddag/avond gemaakt, maar het was te donker om hem mooi op de foto te krijgen. Dus heb ik dat nu gedaan, alhoewel het nu ook niet zo heel erg licht is...




Heb er een vintage kaart van gemaakt.
Met de bloemenmallen van Anita Izendoorn, Florals 4 en soft finish cardstock beide van Elizabeth Craft Design

 


De bloemen en bladeren heb ik bewerkt zoals Karan Gerber het liet zien in een "Live" op FB bij Elizabeth Craft Design Family.
Op kleur gebracht met distress inkt gathered twiggs.
Hele handige tips om nog mooiere bloemen te maken!
Verder designpapier van MD, uit Pretty paper bloc Nostalgic Pictures en Sweet Romance.
En de ronde mal is van Sue Wilson, bij Creative Expression. 


Fijne dag allemaal, blijf gezond!




1 opmerking:

  1. Prachtig vintage kaartje Ditta...een hele leuke van vorm en opgemaakt met zulke mooie details..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!