Volgers

Pagina's

vrijdag 8 januari 2021

Layerd stamps




Bij het opruimen van m'n hobbykamer/kasten/planken kwam ik onlangs een map met layerd stamps tegen.
Zo zonden dat die zo weinig gebruikt worden de laatste tijd.
Dus ben ik er maar eens mee aan de slag gegaan.
 



Deze kaart is naar onze dochter en schoonzoon gegaan, beide hebben ze corona.




Deze is, als het goed gegaan is, ontvangen door de schoonmoeder van onze dochter.







En de 2 onderste wachten nog op een adresje....

Al deze afdrukjes zijn gestempeld met een stempel van Altenew, Beautiful Day.
Ik heb er diverse kleuren Memento inkt voor gebruikt.
Verder papicolor cardstock en plakpareltjes uit voorraad.

Fijne avond,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!