Volgers

Pagina's

donderdag 21 januari 2021

Emma




Vandaag kan ik deze kaart laten zien, het is nog wel een kerstkaart.
Hij staat als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Ik heb een afdrukje gebruikt van Fred She Said Designs, ze zijn sponsor deze maand.




Emma the caroling Angel.


Emma is ingekleurd met copic markers en polychromos potloden.
Het designpapier is van MD Brocante Winter.

De uitdaging loopt nog tot 28 januari, doe mee met de challenge!
Er zijn elke maand hele leuke prijzen te winnen!

Fijne avond,




1 opmerking:

  1. Ook jouw reminderkaartje is weer erg leuk geworden Ditta..een mooi ingekleurde engel erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!