Volgers

Pagina's

maandag 18 januari 2021

Happy thoughts



Gistermiddag heb ik deze kaart gemaakt n.a.v. een kaart van Natasha Foot.
Alleen heeft zij reepjes designpapier gebruikt en daar tussen opgevuld met glitterpoeder. 
En daar heb ik ervaring mee.....heel je huis onder de glitter.
Dus heb ik smal washi tape gebruikt.




Onder de tekst zit een ovaaltje van vellum en de bloemen zijn geponst uit vellum.
Met groene Memento inkt een hartje aangebracht, en daarop Nuvo glitter drops.


Fijne dag,


 

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en met washi tape heeft ook een mooi resultaat. Vind glitter ook zo erg ook met embossing poeder heb ik alles onder zitten dus gebruik het minimaal.
    De kaart hieronder voor je dochter vind ik ook heel leuk hoop dat ze al weer opknapt .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje heb je met washitape gemaakt Ditta...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!