Volgers

Pagina's

dinsdag 13 februari 2024

Waterval kaart


Hè hè, het is ons eindelijk gelukt om een kaart in een middag klaar te krijgen.
We hebben vandaag een watervalkaart gemaakt n.a.v. een workshop van Gina K Design op Youtube.




Onze spullen zijn wel niet precies dezelfde die Gina gebruikt, maar het is ons echt gelukt om hem zo mooi te krijgen!








Meestal hebben we pas na een week of zelfs langer ons project klaar, maar vandaag ging het als een speer, en kan ik hem nu al laten zien!

De plaatjes zijn van Craf tO'Clock, Touch of Nostalgia.
De hartjesmallen zijn van Nellie Snellen (MFD060) (dank je voor het lenen, San!)
Al het cardstock komt uit eigen voorraad.



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige waterval kaart heb je gemaakt Ditta. Mooie bloemen er ook op verwerkt.

    Lieve groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh joh wat leuk, een waterval kaart met hartjes.
    Die wil ik ook wel eens maken, ik hou van hartjes.
    Mooi het zwart erbij, dat geeft het een beetje pit, zo mooi bij de romantische toevoegingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!