Volgers

Pagina's

dinsdag 20 februari 2024

Gatefold Disc Card



Gistermiddag zag ik op YouTube bij Susan van Poppel een hele leuke kaart voorbij komen.
Soms zit ik even te snuffelen op internet, als m'n inspiratie een beetje laag is....en dan kom je van alles tegen.




Dit is een Gatefold Disc card.







Dus heb ik een leuke plaatje opgezocht en bijpassend designpapier, een leuke mal en aan de slag gegaan.
De bloemen zijn gesneden met Florals 6 van ECD.
De bloemen zijn op kleur gebracht met Versa Color, nr 56 Cinnamon en de blaadjes met Distress ink, Peeled Paint.
Het designpapier is van Craft Consortium, Ink Drops-Dusk, een soort gemarmerd papier.
 
Hier nog een link naar een Engels filmpje van deze kaart:Disc Gatefold Card | Original Design (youtube.com)






 

2 opmerkingen:

  1. Ziet er ingewikkeld uit zeg.
    Maar ook heel mooišŸ„°
    Leuk dat je het linkje geplaatst hebt, ik hou van dit soort modellen.
    Denk dat we allemaal zo werken, inspiratie laag?, dan is internet je grootste vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met mooi plaatje en bloemen. En ook een heel leuk model. Bedankt voor de link. Net als Daphne houd ik van aparte modellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!