Volgers

Pagina's

donderdag 8 februari 2024

Allemaal rondjes...



Afgelopen dinsdag hebben Sandra en ik deze kaarten gemaakt.
Een stel vrolijke mannenkaarten.




Eerst met behulp van een mask met die rondjes, blauwe en groene distress inkt aangebracht.
En met een stempel en versa clear inkt de zwarte grote rondjes.




Dan met stempeltjes de ringen en stippeltjes gestempeld.
Ik had een stuk cardstock van 15 bij 15 bestempeld, dus kon ik er 3 kaarten mee maken.
Nr 3 moet nog in elkaar gezet worden....
Ben best te vrede met het resultaat, weer eens iets anders!

Fijne avond,





2 opmerkingen:

  1. Ik hou hiervan!!
    Zo ontzettend leuk.
    Toevalig maakte ik gisteren ook zoiets, of nou ja, eigenlijk heel anders, maar toch...... haha, lekker duidelijk hè?! Je ziet het later op mijn blog.
    Stoere kaarten en een mooie kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!