Volgers

Pagina's

donderdag 1 februari 2024

Kaarten met reststrookjes



2 weken terug op onze knutsel-dinsdagmiddag hebben we een paar kaarten gemaakt n.a.v. een filmpje op Youtube van Susan van Poppel.
Daarin liet ze kaarten zien gemaakt met strookjes designpapier, en dat hebben we natuurlijk niet hè....
Dus zijn San en ik in onze doos met allerhande restjes gedoken. 




En gisteravond heb ik deze kaart afgemaakt, ook met een paar bloemen die weer in een andere restjes doos zat.
Wij knutselaars gooien toch echt niks weg!!




Ook deze is op die middag gemaakt, en is afgemaakt met letters gesneden met alfabet malletjes van Marianne Design ( CR1641)


Fijne donderdag allemaal,



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!