Volgers

Pagina's

vrijdag 6 januari 2023

Enjoy....


Een week of 2 geleden heb ik een paar nieuwe, leuke stencils gekocht.
Je gebruikt ze over elkaar, met een of twee kleuren inkt.




Dit is het resultaat. 
Ik had randen gesneden om erop te gebruiken, maar kon niet kiezen welke kleur.
Beetje verveeld was ik daarmee aan het rommelen, totdat ik ineens zag dat ze zo leuk in elkaar zaten.
Dus ze zo opgeplakt.
Een paar bloemen met de Florals 14 van ECD uit gestanst, en op kleur gebracht met Versa Color inkt.
De stencils zijn van Pink Fresh Studio, simple plaid.

Fijne avond allemaal,





2 opmerkingen:

  1. Ik vind de tekst in het zwart zo mooi bij de rest van de kaart.
    Het valt op, maar niet TE.
    Prachtige achtergrond.
    Grappig om te lezen hoe het geheel verder tot stand kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie achtergrond heb je met je nieuwe stencils gemaakt. Leuk dat je tijdens het "rommelen" met de randen ineens een ingeving kreeg hoe ze te gebruiken. Mooi met de bloemen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!