Volgers

Pagina's

zondag 15 januari 2023

Do what you love



Gisteren was het echt een heerlijke knutseldag, wat een regen is er hier gevallen.
Ben dan ook geen stap de deur uit geweest!




Was even aan het snuffelen op pinterest , en ik kwam daar wat leuke ideeën tegen, waar bij washi tape gebruikt werd. 
En net als bij vele mede knutselaars heb ik wel wat rolletjes liggen, nou ja wat.....best een aardige hoeveelheid.
Dus heb ik de stof eraf geblazen en er een leuke tag mee gemaakt.
De bloemen zijn met mallen van ECD gesneden, Florals 13.
Op kleur gebracht met distress inkt, Worn lipstick en Rustig wildernis.
De tag is van Crealies.
De tekststicker is uit een blok van Tim Holtz


Fijne avond allemaal,




 

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart met de washi tape.
    Mooi afgewerkt met de bloemen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!