Volgers

Pagina's

maandag 2 januari 2023

Motorcycle Owen



Allereerst een goed nieuwjaar voor iedereen, een gezond en creatief 2023!

Door de drukte vergeten om deze kaart te plaatsen.
Staat als voorbeeld kaart voor de eerste uitdaging van dit jaar op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Dit is Owen!




Motorcycle Owen, deze digi is van Paper Nest Dolls, sponsor deze maand.

Ik heb designpapier gebruikt uit een oud blokje van Marianne Design, Vintage journey.
Owen is ingekleurd met copic markers.

Fijne avond,



 

2 opmerkingen:

  1. Haha, ik plaats ook net precies mijn kaart, ook helemaal vergeten door de drukte.
    Wat een leukerd, deze stoere Owen.
    Mooi gekleurd zeg, ik ga weer eens filmpjes kijken over het kleuren met Copics, want ik vind deze kleuren zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk idee om papier met een landkaart te gebruiken als achtergrond!
    heel mooie inspiratiekaart voor Cheerful Sketches.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!