Volgers

Pagina's

zaterdag 14 januari 2023

Happy Cow



Van de week ben ik weer eens een middag aan't kleuren geslagen.
 Met m'n copic's!!




De digi's van Last Minute Manda zijn zo leuk en fijn om te kleuren!
Dus gisteren er een kaart mee gemaakt, maar t'was al te donker om er een foto van de maken.
Vanmorgen ging het beter, ook omdat mijn nieuwe mobiel veel betere helderdere foto's maakt.

Designpapier is van DecoTime.
Cardstock is van Crafts Emotions. 


Fijne weekend allemaal, heerlijk knutselweer.....


 

1 opmerking:

  1. Lekker ontspannen is dat hè, kleuren.
    Ik doe het ook graag, zeker als ik heel druk ben in mijn hoofd, even lekker verstand op nul en kleuren, heerlijk.
    Wat een lieve koe/digi.
    Je maakte er een hele leuke kaart mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!