Volgers

Pagina's

zondag 5 juni 2022

Sending love.....



Vanmiddag heb ik kaarten afgemaakt, er lagen nog een aantal projectjes te wachten.
Nou was het niet echt lekker weer om wat buiten te gaan doen.
Een week of wat terug hebben Sandra en ik op onze dinsdagknutselmiddag wat achtergrondjes gemaakt.




En deze was n.a.v. een kaart van Gina K Design op You tube.
Met een mal heb ik de ruitjes uitgesneden, met Gray Flanel van Memento drops, inkt aan gebracht.
Vanmiddag heb ik wat bloemen gesneden met florals 13 van ECD.
Ze zijn met distress inkt, saltwater taffy ingekleurd.
De blaadjes komen uit diverse series florals.


Fijne zondag,




3 opmerkingen:

  1. Dit vind ik heel erg mooi.
    De "dauwdruppels" maken het nog meer af.
    Heel mooi, lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemenkaart maakte je Ditta.
    Leuk zo om die dauwdruppels erbij te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd een geniet momentje met de mooie ECD Florals, enorm mooi effect ....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!