Volgers

Pagina's

vrijdag 24 juni 2022

Best Wishes



Afgelopen week was ik in een gekke bui, en heb ik deze bewerkelijke bloemen kaart gemaakt.
Heel veel werk om al die bloemen uit te snijden en op te bollen.
Maar t geeft zo'n leuk effect!




Het voorbeeld zag ik op internet voorbij komen, en was zo leuk!
Dus ben ik zelf met stansen en papier aan de slag gegaan.
Eerst een rond uit de kaart gesneden, daar licht groen vellum achter geplakt.
De bloemenmallen zijn van Spellbinders, 4 maatjes heb ik gebruikt.
En van wie de takjes zijn.....helaas dat weet ik niet meer.
De hartjes van de bloemen zijn met disterss twisted citron gekleurd.
En daarna heb ik er water droplets opgeplakt.


Fijne avond allemaal.




 

3 opmerkingen:

  1. Super mooi gedaan. Idd een behoorlijk intensief werkje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wat een prachtige kaart.
    Veel werk maar dan heb je ook een super mooi geheel.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!