Volgers

Pagina's

donderdag 2 juni 2022

May you bloom and be happy



Afgelopen weekend heb ik nog een CASkaart gemaakt, alleen hier nog niet laten zien.
 



Ik heb met een hartjesmal een hartje uit een stukje mica gesneden, dat op een stukje PCP papier geplakt.
Daarna met een stempel die lettertjes gestempeld.
Met pan pastel de achtergrond een beetje blauw aangezet.
En tenslotte nog wat zwarte spettertjes gespetterd....
De bloemen en blaadjes zijn gesneden met florals 5 van ECD.
De tekst is van een set van Karin Joan bij Studio Light, blooming nr 4.

Fijne avond,



1 opmerking:

  1. Wat vind ik dit ontzettend mooi zeg.
    Dat verstopte hart op de achtergrond, ik ben er dol op.
    Het valt op, maar is niet TE aanwezig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!