Volgers

Pagina's

zaterdag 4 juni 2022

Happy birthday to YOU



Onlangs was er een vriendin jarig die heel veel aan quilten doet.
Dus kon ik het niet laten om een soort quilt-kaart voor haar te verzinnen.
Op internet heb ik diverse quilt patroontjes opgezocht, en van een heb ik deze kaart gemaakt.




Daarna heb ik een aantal verschillende strookjes papier gesneden van 1 1/2 cm, en in "log cabin" patroon opgeplakt.
Van een van de nieuwe sets van Karin Joan de YOU gesneden en met een tekst erbij opgeplakt.

Een heel fijn Pinkster weekend allemaal,





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en een ontzettend leuk kaart heb je ervan gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je creatief bedacht en heel leuk gemaakt.
    Hiermee zal je vriendin blij geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!