Volgers

Pagina's

zondag 13 februari 2022

Zig zag kaart.



Hier is de kaart van afgelopen dinsdagmiddag, onze kaartenknutselmiddag...
Deze keer hebben we de kaart gemaakt van een tutorial van Doe@Ding.
Drie weken terug liet Irina daarin een hele leuke kaart zien.



En dit is mijn versie geworden.






Irina gebruikte in het filmpje een patootie, maar die mallen heb ik niet.
Dus dan maar gebruiken wat ik wel heb....de Tumble Friends mallen!
Het designpapier komt uit een blokje van Card Deco, Designer Sheets 5.

Nu was ik weer door de mannenkaarten heen, en heb ik met dit model ook nog een mannekaart gemaakt.






Kwamen eindelijk dat mooie papier van Joy Crafts de kast eens uit....
Plaatjes en designpapier uit de serie Vintage Jeans.


Fijn middag 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!