Volgers

Pagina's

zaterdag 5 februari 2022

Triangle Gate Fold card



Hier is de kaart van afgelopen dinsdagmiddag, onze knutselmiddag.
Deze keer hebben we een Triangle Gate Fold card gemaakt, n.a.v. een tutorial van Stephanie Nash op youtube.








Het was weer een hele leuke kaart om te maken.
Alleen had ik er een stempelafdrukje op willen zetten, maar kon totaal geen leuk iets vinden wat erbij paste.
Uiteindelijk heb ik uit de restanten van het designpapier wat bloemen geknipt, opgebold en met 3dkit de boel opgeplakt.
Nu was ik er best te vrede mee.


Het designpapier komt uit m'n grote restbak. 
En het cardstock is van papcolor.
De tekst is gemaakt met de Dymo tang.


Sorry dat ik tegenwoordig de reacties op de kaarten moet goedkeuren, er staan anders steeds hele vervelende berichten onder, die werkelijk nergens opslaan of zelfs maar iets te maken hebben met kaarten maken.


Fijne avond allemaal,







 

1 opmerking:

  1. Een hele mooie vrolijke kaart en ook een heel leuk model. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!