Volgers

Pagina's

zondag 27 februari 2022

Box met lift systeem



Nu kan ik dit doosje laten zien, is gemaakt voor m'n dochter haar verjaardag. 
Ze was 3 weken terug jarig, maar corona gooide roet in het eten, zodat we niet op verjaarsvisite konden.
Maar vandaag heeft ze het nu echt ontvangen!




Het is een doosje met een soort liftsysteem, doe je het dekseltje open, dan komt het kado mee naar boven.




Wat er nu inzit is niet het echt kado.......





Het idee voor dit doosje heb ik van Stempeleinmaleins.
 Meestal zet ik alles over in centimeters, maar vandaag ben ik met inches aan de slag gegaan.




Het designpapier komt uit een blokje van DecoTime.
En het cardstock is van papicolor, cerise, nr 933.
De bloem is gesneden met de florals 1 en de blaadjes met Leaves & branches, allemaal van ECD.






 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!