Volgers

Pagina's

zondag 6 februari 2022

Sending Hugs...



Dinsdagmiddag had ik ook nog een begin met deze kaart gemaakt.
Ook een Triangle Gate Fold Card. n.a.v. de tutorial van Stephanie Nash op Youtube.
Vanmorgen heb ik met florals 10 bloemen van ECD gesneden, op kleur gebracht en in elkaar gezet.








Het designpapier is van Ukryte Pragnienia, Hidden Desires.
Het cardstock is van papicolor, nr 933 Cerise.
De bloemenmallen zijn van Elizabeth Craft Designs, florals 10.
Distress inkt, abandoned coral, crushed olive, peeled paint en forest moss.
De tekst is van Every Elle, simple sentiments.


Fijne zondag,



 

1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartmodel met prachtige bloemen als blikvanger. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!