Volgers

Pagina's

zaterdag 22 mei 2021

Thanks....



Sinds gisteren staat deze kaart als derde reminder op Cheerful Sketches Challenge Blog.
Dus kan ik hem nu laten zien.....



Voor deze kaart heb ik een digi mogen gebruiken van Dr Digi House of Stamps, Dunderton Decoraters.
Dr Digi is een van de sponsors deze maand.
 Ik heb er een lekkere "knoei"kaart van gemaakt.....schilderen kan toch nooit zonder spetters en spatten....




Deze maand moet je deze sketch gebruiken:




Fijn Pinksterweekend allemaal, ik hoop dat het weer een beetje op gaat knappen. 




 

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke knoeikaart met die gave digi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie vrolijke kaart Ditta! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!