Volgers

Pagina's

vrijdag 21 mei 2021

Inspire



Vorige week heb ik een online workshop gevolgd van Diny Sprakel op haar FB groep "Diny's creatieve ruimte"
Daarin heeft ze uitgelegd hoe in afdrukjes te kleuren met Colorsoft of lightfast potloden van Derwent.
Heel erg leerzaam!!






En n.a.v. is er nu een uitdaging om je kleurwerk te laten zien. Of er een mooie kaart mee te maken.
En dit is mijn kaart met de klaproos geworden.
Ik heb colorsoft potloden gebruikt.
Die lagen al jaren in de lade....deed er erg weinig mee. Maar nu zullen ze zeker meer gebruikt gaan worden!!
Het kaartje is een mini slimline kaart ( 8 /15 cm)
Het afdrukje hoort bij de workshop.
Achtergrond is gemaakt met panpastel, masks, en stempeltjes.
De tekst is van Lavinia Stamps.

Fijne middag/avond,


 

1 opmerking:

  1. Wat heb je de klaproos mooi ingekleurd, Ditta. Ik heb ook al een paar workshop bij Diny gevolgd, maar kan met deze challenge niet meedoen, omdat ik die potloden niet heb. Je achtergrond is trouwens ook goed geslaagd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!