Volgers

Pagina's

maandag 24 mei 2021

Best Wishes


Van de week ben ik in de weer gegaan met alcoholinkt, n.a.v. een workshop van Diny Sprakel.
Ik heb voor deze kaart maar 1 soort inkt gebruikt, helaas vergeten op te schrijven welke....




Als je veel alcohol opbrengt op de inkt dat ontstaan er zoveel mooie andere kleuren, en dat uit 1 kleur inkt...
En ik heb nog wat goudfolie over nog iets plakkende deeltjes gedaan.
Vond zelf dat deze kaart niet veel meer nodig had.
Heb een roos gemaakt met mallen van ECD, florals 6.


Fijne 2de Pinksterdag,







 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart schitterend, Ditta. Hier ligt ook alles klaar op mijn werktafel, maar ik kom er maar steeds niet toe. Misschien dank zij jou nu wel?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi erg mooi gemaakt.
    De bloemen zijn geweldig van ecd.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje met die mooie achtergrond Ditta,,, zo mooi hoe die kleuren uitgelopen zijn
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!