Volgers

Pagina's

donderdag 13 mei 2021

Hoera...



Deze kaart heb ik al even geleden gemaakt, en hij is al even geleden door de jarige ontvangen....
Was helemaal vergeten om hem te plaatsen.



Het is een mini slimline kaart. 
Ik vind dat best een heel leuke maat, 9 bij 15 cm.
De poes komt uit een setje van de A...en is met copic markers ingekleurd.
De muisjes zijn van Nellie Snellen
De grote tekst is van Concort & 9th, bold & brushy stamp set.
De middelste tekst is van Karin Joan bij MD, KJ1701
En de onderste is uit een set van Carla Kamphuis bij Craftemotions.


Fijne avond allemaal,


 

2 opmerkingen:

  1. Oooh Ditta, deze is helemaal te leuk.
    Zo lief met die kleine lieve poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ditta,
    wat is dot een enorm leuk kaartje. Het is zo leuk te zien wat jij dan weer doet met deze stempels. Ik heb ze ook en zo kom ik weer op ideeen.
    Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!