Volgers

Pagina's

maandag 1 februari 2021

Whooo....is having a Birthday?




Deze kaart kan ik vandaag laten zien, gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter.
Ze is van de week pas jarig, maar heeft hem gisteren gekregen.
Ik heb hem gemaakt n.a.v. een "live" van Petra Meijboom bij Doeading op 13 januari.




Je opent de kaart door het uiltje naar boven te schuiven.




En doordat het rondje aan een draad zit, blijft dit aan de binnenkant hangen.

Ik heb een stempelset van Gerda Steiner gebruikt, Owl rather be with you.
Lettermallen van Sizzix.
Designpapier van Decotime.
Cardstock van Papicolor.

Fijne avond,


 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit kaartje voor je jarige dochter Ditta, een heel gaaf modelletje is dit..en mooi opgemaakt met leuke details
    Gefeliciteerd nog met haar verjaardag!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een gave kaart heb je voor je jarige dochter gemaakt Ditta!
    Geweldig leuk modelletje zo met dat draadje.
    En van harte met haar verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!