Volgers

Pagina's

donderdag 11 februari 2021

JIJ....



Ik heb helemaal de smaak te pakken van het bloemen maken.
Deze keer heb ik bloesembloemen geprobeerd na te maken.
Heb al helemaal zin in de lente!!






Voor deze bloemen heb ik mallen van Leane Creatief gebruikt, Easy Flower 2.
Heb gewoon Papicolor cardstock gebruikt. 
Met inkt van Memento, Rose But, gekleurd.
De tekst mal is van MD. 
Het design papier is uit een blokje van Lawn Fawn, Perfectly Plaid, Spring.


Fijne dag allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart en mooie bloemen gemaakt.
    Vindt dit ook wel mooi weer , beter dan regen maar verlang al naar het voorjaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!