Volgers

Pagina's

zaterdag 20 februari 2021

Lots of Love



Gistermiddag-avond heb ik deze kaart gemaakt.
De roos heb ik n.a.v. een filmpje van Karan Berber en foto's van Anita Izendoorn gemaakt.




Het idee voor deze kaart komt van pinterest.




Voor de roos heb ik de florals 4 uit de bloemenserie van Anita bij ECD gebruikt.
De blaadjes zijn gesneden uit soft finish cardstock, en met distress victorian velvet inkt op kleur gebracht.
Daarna heel licht nat gesproeit, opgebold, en in model gebracht.
T'is flink priegelen om de roos dan mooi in elkaar te plakken.....

Het designpapier komt uit een blokje van Studio Light, memories of summer.
De open bloem is een hele oude mal van MD.
De randen zijn gesneden met de mal "Ara" uit de Mini Gemini collection van Sue Wilson.


Fijne zaterdag allemaal, vandaag wordt het genieten van het mooi weer!



 

1 opmerking:

  1. Geweldig mooi Ditta.
    Ben helemaal weg van de kleurtjes en van die sjieke bloem!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!