Volgers

Pagina's

dinsdag 16 februari 2021

Friends are a gift!




Oeps....ik had deze kaart automatisch op m'n blog willen laten verschijnen op zondag, maar ik heb wat verkeerd gedaan en stond hij niet op m'n blog....
Dus bij deze....daar is tie dan!!




Hij staat als tweede reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.
Het is mijn bijdrage voor de uitdaging van februari.




Ik heb een digi van The Paper Shelter gebruikt, Taking my duck for a walk.
The paper Shelter is een van de sponsers deze maand.
Ingekleurd met copic markers en polychromos potloden.
Het design papier is van Maja Design, Denim & Friends, en Autunm Basics.
Cardstock is van Vaessen Creatief.
Knoopje komt uit eigen voorraad.


Fijne avond allemaal,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!