Volgers

Pagina's

zondag 27 december 2020

With Love




Gisteren heb ik, ondanks dat het kerst was, toch een kaart kunnen maken.
Dochter en schoonzoon zouden eigenlijk komen eten, maar helaas gooide corona roet in het eten.
Op de afdeling van het huis waar m'n dochter werkt, brak van de week corona uit. 
Maar binnenkort halen we het diner wel in!!!




Ik heb een diamond fold card gemaakt.




Met zwart/wit papicolor cardstock.
Muziekpapier uit een serie van MD, Songbook.




De bloem heb ik gestempeld met een layered stamp van Studio Light, LS02.
Ik heb Memento inkt gebruikt, Angel Pink, Lullu Lavender en Sweet Plum.
T is jammer dat ik die prachtige stempels niet meer gebruik.......




 

1 opmerking:

  1. I adore these white boxes, as white is my favourite colour. A beautiful and elegant box enhances the visual appeal of any object by enhancing its presentation. Also consider postage boxes in bulk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!