Volgers

Pagina's

zaterdag 5 december 2020

Kaarsenstandaardje



 Vandaag heb ik deze leuke kaarsenstandaard van Olga (Castella 294) Gemaakt.
Ik ben niet is het bezit van de mal die zij in het filmpje gebruikt, maar had nog een oude mal liggen en ben gaan uitproberen. 
Zelf ben ik wel tevrede over het resultaat, iets hoger dan op de film, maar goed te doen.




Het standaardje 4 keer uitgesneden en op elkaar geplakt, was even peuteren om de gaatjes precies op elkaar te krijgen.... 





Daarna wat kerstrozen en takjes uit gesneden en opgeplakt.
Theelichtje beplakt en erbij.

Allerlei mallen van Marianne Design.
Ronde mal van Crealies. 
Cardstock van Papicolor, wit en babyblauw.
Plakparels van ......

Fijn weekend allemaal,


 

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!