Volgers

Pagina's

dinsdag 15 december 2020

Autmn Hugs



Deze kaart staat sinds gisteren als 2 de reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.
Ik had gisteren geen tijd om hem hier te plaatsen.
Moest werken bij m'n dametje en haar huisje kerstklaar maken.




Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van LeAnn's World 101, Carmikal.
LeAnn is een van de sponsors deze maand!!




Voor het inkleuren heb ik copic markers gebruikt en Polychromos potloden van Faber Castell.
Het designpapier is van de A.
Cardstock van Vaessen creatief.
De blaadjes zijn geponst en gekleurd met distress inkt.


Zonet zag ik dat ik meer dan 170.00 bezoekers heb gehad sinds dat ik in 2010 begonnen ben met m'n blog.
Dank jullie wel voor al die bezoekjes en de lieve, leuke reacties op mijn kaarten!!!


Fijne avond,

       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!