Volgers

Pagina's

maandag 21 december 2020

Building Buddies




Deze kaart staat vanaf vandaag als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.
Je kan nog 1 week mee doen met de uitdaging. 
Er zijn weer leuke prijzen te winnen.







Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van Dr Digi's House of Stamps.
En deze stoere jongens heten Building-Buddies.

Voor het inkleuren heb ik copic markers en polychromos potlaoden van Faber Castell gebruikt.
Het design papier Lemoncraft, Christmas Greetings.
En het cardstock is van papicolor, wit en kerstrood.
De sterren komen uit de voorraadkast.


Nog een hele fijne avond,




 

2 opmerkingen:

  1. Weer een heel leuk voorbeeldkaartje heb je met die sketch gemaakt Ditta...zo een lief en mooi ingekleurd stempeltje erop...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je met de schets gemaakt, Ditta. Heel mooi gekleurd.
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!