Volgers

Pagina's

zaterdag 21 september 2013

With love at Christmas


Deze keer heb ik een weer kerstkaart om te laten zien.
Wat een ellende afentoe, ik ben, geloof ik, wel 4 keer opnieuw begonnen.
Kreeg het kleurwerk maar niet naar m'n zin.....
Maaaaar.... het is me toch uiteindelijk gelukt!



Het afdrukje is een  Bestie, was te krijgen op de club van Tiets.
En is gemaakt door Sherri Baldy.


Ik heb haar ingekleurd met copicmarkers.


Het is een step-card, patroon is van From My Craft Room.
Ik heb design papier van Echo Park gebruikt, Winter Wishes.
Verder de nieuwe kerstkristal mal van Noor!.


Kerstroos, takjes en de swirl van Marianne Design. B
Bloemenpons van Nellie Snellen.
Kleine kersttakjespons van McGill.
Lint en plakparels.

Fijn weekend allemaal, leuk dat je even langs kwam,




9 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kerstkaart met deze lieve digi. Je hebt het prachtig ingekleurd hoor! Mooi van kleur ook en een leuk patroon.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Ditta wat een snoepie van een Bestie, het is beeldschone kaart geworden.
    Liefs Ghea ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De aanhouder wint Ditta en je laat een hele mooie kerstkaart zien,wauw wat een dotje.Mooi met die witte kerstroos...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww wat een gave details heb je gebruikt, geweldig!!! En prachtig van kleur ook, een topper Ditta!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart! Heel mooi met alle witte details en de afbeelding is geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaart is weer geweldig geworden Ditta. Mag ook wel na al dat getob.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaart is weer geweldig geworden Ditta. Mag ook wel na al dat getob.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is echt super geworden hoor heb hem al in het echt gezien

    dikke kus Dili

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!