Volgers

Pagina's

donderdag 26 september 2013

Spoedig herstel!




Afgelopen zaterdag zijn Piet en ik uiteten geweest met de zwagers en schoonzusjes.
En in de loop van de nacht heeft broer Ed een galsteenaanval gekregen.
Dat was even schrikken, geen leuke afsluiting van zo'n gezellige avond.
Maandag is hij geopereerd en is nu weer thuis.




Nu heb ik een beterschap kaart voor hem gemaakt.
Had onlangs een heel mooi afdrukje gekregen, en kon het niet laten om hem te gebruiken.



Het is een afdrukje van Mo Manning, Beary sick.
Ik heb hem ingekleurd met copicmarkers.
En voor het eerst heb ik de confetti methode gebruikt!

Het designpapier is van Authentique, Hope.
Cardstock van Papicolor, donker bruin en noot bruin.
De hoekmal is van Noor! en de swirl van Marianne Design.
Het bloemblad is een Doohickeys van Magnolia.
Verder lint, plakparels en een witte bloem.

Hoop dat jullie hem ook leuk vinden, ik ben "gek" op de digi's van MoManning.
Fijne dag,


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en die digi, helemaal super!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat sneu voor je zwager, wens hem beterschap en met deze kaart moet het zeker lukken!!! Wat is je kleurwerk gaaf zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je zwager. Wat een leuke afbeelding van de stoere beer met konijnenpantoffeltjes, zo leuk en je hebt het geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer geweldig Ditta. Mooi van kleur ook.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart me deze lieve afdruk.
    Dat was wel balen voor hem, dat het zo geeindigd was. Hopen dat die snel weer de oude is.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart me deze lieve afdruk.
    Dat was wel balen voor hem, dat het zo geeindigd was. Hopen dat die snel weer de oude is.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!