Volgers

Pagina's

maandag 2 september 2013

De nieuwe challenges zijn weer van start!



Gisteravond is de challenge "nieuwe stijl" van start gegaan op De Creatieve Zebra.
In plaats van een wedstrijd elke week, nu eens in de maand.
Dan hebben jullie meer tijd om wat moois te maken!!
De uitdaging deze maand is: alles mag.

Dit is mijn bijdrage:


Het designpapier is van Echo Park, Winter Wishes.
Cardstock van Papicolor, donker blauw nr 41, en wit nr 30.
De banner is van Spellbinder, het fotoframe van Memory box.
De klok  en de swirl zijn  van Marianne Design.
De takjes zijn geponst met een McGill pons.
Verder heb ik bloemen en plak pareltjes gebruikt.




En op de Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten blog is de nieuwe challenge ook  van start gegaan,
maak een kerstkaart.

Deze kaart is van mij:


Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig mee doen met al die leuke wedstrijden!




8 opmerkingen:

  1. Wat laat je 2 prachtige kerstkaarten zien, beide zo verschillend maar zo mooi!!! Ik blijf dat borduren toch zo mooi vinden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he meisje wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaarten zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh , wat ben je weer ijverig geweest. Mooi geworden deze kaarten. Je bent weer goed bezig .

    Liefs Yvonne.

    p.s Ik heb je gevonden op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh , wat ben je weer ijverig geweest. Mooi geworden deze kaarten. Je bent weer goed bezig .

    Liefs Yvonne.

    p.s Ik heb je gevonden op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!