Volgers

Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Friendly Kritters




Vandaag heb ik een kerstkaart te laten zien.
Ja ja eindelijk ben ik begonnen.
Zal wel komen door het slechte weer, maar het "kerstkaartvirus" heeft toe geslagen....




Ik heb designpapier gebruikt van MD, Pretty Papers Bloc,Vintage Christmas en Traditional Christmas.
Twee nieuwe mallen van Noor, de ijskristalrand en de ijskristal nr 3.
Verder takjes, geponst met een McGillpons, een bloem, een lintje en een kristalletje.




Deze stempel heb ik pas overgenomen van Petra, ben er heel blij mee.
Ben gek op die leuke kerstafbeeldingen, hij is van Friendly Kritters, weet alleen de naam er niet van...
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent potloden.
060,080,120,170,330,350,360,400,430,500,510,520,560,600,630,640,660,710

Fijn weekend allemaal,



10 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta. Dit is een erg leuke kerstkaart geworden. Leuk stempelafdrukje. Mooie kleurtjes een erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ditta, ik vind het een prachtige kerstkaart, héél mooi gekleurd met schitterend papier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie kerstkaart.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het virus slaat toe maar als ik dit supermooie kaartje zie dan denk ik toch dat een virus bést leuk kan zijn haha. Geweldig leuk gedaan en ik vind je stempel ook heeeeel gaaf. Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart! Een leuke afbeelding en wat een mooie sneeuwsterren. Een heel mooi geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat vind ik deze gaaf zeg, wat een super afbeelding, je zult deze maar krijgen, geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje deze kerstkaart. Lieve stempel heb je overgekocht. Kan het best geloven dat je daar blij mee bent.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje deze kerstkaart. Lieve stempel heb je overgekocht. Kan het best geloven dat je daar blij mee bent.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kerstkaart is dit Ditta in mooie warme kleuren.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!